måndag 2 september 2013

Dags att besöka Sveriges framsida?

Göteborg är en underbar stad och om du inte besökt ”Sveriges framsida” tycker jag du skall passa på att göra det snarast. Stämningen är väldigt vänlig och nästan lantlig. Sen vill det ju till att man inte har något emot spårvagnar och göteborgska för att de skall bli riktigt lyckat.

 Något som många Göteborgssugna känner sig lite handfallna inför är valet av boende. Var bor man bäst? Frågan är lika vanlig som den är svår att svara på. Men det finns ett par trevliga alternativ som du bör överväga.

Först och främst har vi Spar Hotell som till skillnad från många andra hotell i staden, satsar rejält på att vara miljövänliga. Det tycker jag är positivt! Fram för fler som tänker på detta vis. Dessutom ser det ut att vara riktigt hyfsade priser där, vilket ju aldrig är fel ;)



Ett annat hotell som jag verkligen älskar, om man ser till inredningen är Dorsia som har helt fantastisk inredning (jag älskar färger). Rejält mycket dyrare att bo där, men ett besök till restaurangen kan jag rekommendera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar